Η αντικατάσταση μπουζί μπορεί να θεωρείται μια από τις πιο εύκολες εργασίες στο συνεργείο, αλλά δεν είναι. Αυτή είναι μια δουλειά με πολλές απαιτήσεις. Κατά την αντικατάσταση των μπουζί με ένα απλό μπουζόκλειδο, μπορεί να ασκηθούν δυνάμεις κάμψης ή περιστροφής στα μπουζί κατά την αφαίρεση. Στους σύγχρονους κινητήρες, που έχουν συνήθως κυλινδροκεφαλές αλουμινίου, το αλουμίνιο διαστέλλεται περισσότερο όταν θερμαίνεται από τα μπουζί, με αποτέλεσμα να «μπουζάρουν» τα μπουζί.
Επομένως, τα μπουζί πρέπει να αντικαθίστανται μόνο όταν ο κινητήρας είναι εντελώς κρύος στην αρχή. Τα νέα μπουζί θα πρέπει να ταιριάζουν ακριβώς με τον τύπο του μπουζί που αντικαθίσταται και θα πρέπει να είναι από τον ίδιο κατασκευαστή εάν είναι δυνατόν.
Τοποθέτηση
Κατά την εγκατάσταση ενός νέου μπουζί, πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε το μπουζί να μην περιστρέφεται περισσότερο από όσο θα έπρεπε όταν βιδώνεται. Το υπερβολικό σφίξιμο μπορεί να προκαλέσει ράγισμα του μπουζί. Το καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσετε ένα δυναμόκλειδο (η σωστή ρύθμιση αναγράφεται στη νέα συσκευασία μπουζί). Αφού το μπουζί φτάσει στην καθορισμένη διάρκεια ζωής, θα πρέπει να αντικατασταθεί στο σύνολό του. Όσο για τα μπουζί που "μοιάζουν να είναι καλά" εξωτερικά, θα πρέπει επίσης να αντικατασταθούν, καθώς συνήθως δεν θα λειτουργούν σωστά σε άλλο κύκλο σέρβις.
Το τυπικό διάστημα συντήρησης που ορίζεται μεταξύ του κατασκευαστή του οχήματος και του κατασκευαστή του μπουζί είναι το μέγιστο διάστημα στο οποίο τα μπουζί θα λειτουργούν αξιόπιστα σε όλες τις συνθήκες λειτουργίας, στην πραγματικότητα σε συνθήκες όπου ο κινητήρας δεν παρουσιάζει λειτουργικές διαταραχές που επηρεάζουν τη λειτουργία των μπουζί.